image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

10 клас Урок №19

frontpage “Копіювання та переміщення даних в Excel” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №19.Копіювання та переміщення даних в Excel.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити модифікувати формули;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Як виділити слова, речення в текстовому редакторі Microsoft Word?
  2. Чим відрізняється копіювання від переміщення?
  3. Що називається арифметичною прогресією?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо створювати формули та вчитися їх модифікувати. Також познайомимось із способами заповнення даних за допомогою прогресій.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Посилання, яке модифікується під час копіювання формули, називається відносним.

Посилання, яке не модифікується під час копіювання формули, називається абсолютним.

Посилання в якому при копіюванні формули модифікація відбувається або по стовбцях, або по рядках, називається мішаним

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створіть дану таблицю та початкову формулу для комірки F3 =

=(C3+D3)-((C3+D3)*E3) Методом проб дізнайтесь які 2 модифікації будо використано, щоб числа в діапазоні F3:G5 співпадали при копіюванні.

(демонстрування слайду)

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Які існують способи виділення клітинок?
  2. Чим відрізняється абсолютна модифікація формул від  мішаної?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.3 та виконати завдання позначені «для домашнього виконання»

 

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"