image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

10 клас Урок №4

frontpage “Створення списків в Word” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.





Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №4. Створення нумерованих і маркірованих списків. Налаштування параметрів сторінок. Створення колонтитулів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати нумеровані та марковані списки, налаштовувати сторінки та створювати колонтитули;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Word 2007

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. З яких етапів складається створення текстового документу за допомогою програми Блокнот?
  2. Які об’єкти можуть міститися в текстовому документі?
  3. Як налаштувати друк малюка з графічного редактора Paint?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми детально розберемо деякі функції MS Word, а саме: налаштування, колонтитули, нумераія й маркування.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Для створення та опрацювання текстових документів використовують спеціальні програми - текстові процесори.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Для чого використовується колонтитул?
  2. Які типи орієнтацій сторінок Вам відомі?
  3. Яким чином створити нумерований список?
  4. Чим відрізняється нумерований список від маркованого?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 1.1

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"