10 клас Урок №2

frontpage “Інформаційні системи у сучасному суспільстві.” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.





Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №2.

Інформаційні системи у сучасному суспільстві.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з інформаційними системами у сучасному суспільстві їх значенням та складовими, сформувати поняття ключових компетентностей людини у ХХІ столітті;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: мультимедійний комплекс

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Що таке повідомлення, дані, інформація?
  2. Що таке інформаційний процес? Наведіть приклади інформаційних процесів.
  3. Що таке інформаційна система? Наведіть приклади інформаційних систем.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд30)
  1. Які основні поняття інформатики ви знаєте?
  2.  Чому, на ваш погляд, учені не можуть дійти єдиної думки стосовно пояснення поняття «інформація»?
  3. Поясніть, що таке інформація. Чому не можна виміряти інформацію?
  4. Що таке повідомлення?
  5.  Як можна подати повідомлення? Наведіть приклади.
  6.  Що таке дані? Наведіть приклади даних.
  7. Які інформаційні процеси ви знаєте? Назвіть основні інформаційні процеси.

VIIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 1.1.  Підготуватись до тестової перевірки знань.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"