10 клас Урок №22

frontpage “Сортування й фільтрація даних у таблицях” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.






Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №22.

Сортування й фільтрація даних у таблицях. Використання розширених фільтрів.

Цілі:

  • навчальна: навчити сортувати дані у таблиці, фільтрувати їх та за потреби використовувати розширені фільтри;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel 2007

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Для чого використовують діаграми?
  2. Які типи діаграм використовуються в Excel 2007?
  3. Які об’єкти діаграм в Excel 2007 ви можете назвати?
  4. Які властивості мають об’єкти діаграм в Excel 2007?
  5. Коли доцільно використовувати стовпчасті діаграми?
  6. Для яких числових даних зручніше використовувати секторні діаграми?
  7. Як створити діаграму?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд41-42)
  1. Відкрити книгу з робочого столу «Завдання 10 клас»
  2. Відсортуйте дані таблиці за полем учнів в алфавітному порядку (виконайте сортування для номерів по порядку за зростанням)
  3. Умовним форматуванням виділити оцінки учнів які більші 9 балів жовтим кольором фон комірки та курсивним накресленням
  4. Умовним форматуванням оцінки учнів які менші або рівні 4 балів виділити фон комірки чорним кольором, а текст білим кольором
  5. Розширеним фільтром вибрати учнів в яких оцінки менше рівні 10 по предметах укр. мова та фізика
  6. Звичайним фільтром вибрати учнів в імені яких в середині присутня бува «О»
  7. Зберегти книгу на робочий стіл назвавши її своїм прізвищем та ім’ям.
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд43)
  1. Поясніть процес сортування даних в табличному процесорі.
  2. Для чого використовується фільтрування? Які види фільтрації вам відомі?
  3. Наведіть приклад умови розширеного фільтра
  4. Поясніть як виконати умовне форматування.

VII. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.8 та підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"