закрити

>>>>>>  Натисніть, щоб дізнатись більше  <<<<<<

image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

10 клас Урок №22

frontpage “Сортування й фільтрація даних у таблицях” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.






Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №22. Сортування й фільтрація даних у таблицях. Використання розширених фільтрів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити сорутвати та фільтрувати дані в баличному процесорі;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Для чого використовують діаграми?

2. Які типи діаграм використовуються в Excel 2007?

3. Які об’єкти діаграм в Excel 2007 ви можете назвати?

4. Які властивості мають об’єкти діаграм в Excel 2007?

5. Коли доцільно використовувати стовпчасті діаграми?

6. Для яких числових даних зручніше використовувати секторні діаграми?

7. Як створити діаграму?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо вчитись наводити порядок в табличних процесорах.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

 

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

  1. Відкрити книгу з робочого столу «Завдання 10 клас»
  2. Відсортуйте дані таблиці за полем учнів в алфавітному порядку (виконайте сорування для номерів по порядку за зростанням)
  3. Умовним форматуванням виділити оцінки учнів які більші 9 балів жовтим кольором фон комірки та курсивним накресленням
  4. Умовним форматуванням оцінки учнів які менші або рівні 4 балів виділити фон комірки чорним кольором, а текст білим кольором
  5. Розширеним фільтром вибрати учнів в яких оцінки менше рівні 10 по предметах укр. мова та фізика
  6. Звичайним фільром вибрати учнів в імені яких в середині присутня бува «О»
  7. Зберегти книгу на робочий стіл назвавши її своїм прізвищем та ім’ям.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Поясніть процес сорування даних в табличному процесорі.
  2. Для чого використовується фільтрування? Які види фільтрації вам відомі?
  3. Наведіть приклад умови розширеного фільтра
  4. Поясніть як виконати умовне форматування.

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.8 та підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"