10 клас Урок №24

frontpage “Проміжні підсумки та зведені таблиці” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.







Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №24.

Проміжні підсумки та зведені таблиці.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з проміжними підсумками та зведеними таблицями у табличному процесорі Microsoft Office Excel 2007;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel 2007

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. У чому полягає процес сортування даних в електронних таблицях?
  2. Опишіть такий процес як фільтрація даних.
  3. Що так розширене фільтрування?
  4. Як значення в одному із стовпців за значенням іншого стовпця?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд30-31)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд32)
  1. Що таке проміжні підсумки?
  2. Опишіть алгоритм виведення потрібного результату за допомогою проміжних підсумків.
  3. Які таблиці називаються зведеними?
  4. Для чого утворюють зведені таблиці?
  5. Поясніть як створити зведену таблицю?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.9 та підготуватись до практичної роботи.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"