10 клас Урок №31

frontpage “Робота з поштовим клієнтом” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.







Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №31.

Робота з поштовим клієнтом: управління обліковими записами, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення повідомлень у папках, вилучення повідомлень. Перегляд атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання адресної книги, списків розсилання, довідкової системи. Створення власних шаблонів листів. Практична робота №12. Електронне листування за допомогою поштового клієнта.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з роботою поштового клієнта, навчити керувати обліковими записами, отримувати та перенаправляти повідомлення, використовувати шаблони повідомлень, розміщувати дані у папках та видаляти повідомлення. Перевірити навички електронного листування за допомогою поштового клієнта;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок; перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: OperaMail

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Навіщо вказувати номер телефону при реєстрації електронної скриньки?
  2. Опишіть алгоритм перенаправлення листа.
  3. Навіщо об’єднувати користувачів в групи?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд26-27)

Інструктаж. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями
  1. З яким поштовим клієнтом ми сьогодні працювали?
  2. Чим клієнт є більш зручним?
  3. Які недоліки ви помітили при роботі з клієнтом?

VIІ. Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"