10 клас Урок №32

frontpage “Поняття миттєвого повідомлення” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.







Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №32.

Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з поняттям миттєвого повідомлення. Навчити обмінюватись миттєвими повідомленнями, оглянути популярні програми;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Skype

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які ви знаєте служби Інтернету?
  2. У чому полягає технологія клієнт-сервер?
  3. Як створюються електронні поштові повідомлення?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд21)

Встановимо разом з вчителем програму Skype, зареєструємось в ній (або авторизуємось), додамо друзів та поспілкуємось з ними через службу миттєвого повідомлення.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд22)
  1. Які IM-служби вам відомі?
  2. Опишіть складові IM-служб.
  3. Які види повідомлень можна передавати в IM-службах?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 4.4 та підготуватись до практичної роботи.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"