10 клас Урок №4

frontpage “Створення списків в Word” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №4.

Створення нумерованих і маркованих списків. Налаштування параметрів сторінок. Створення колонтитулів

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з текстовим процесором Microsoft Office Word, навчити створювати нумеровані та марковані списки, налаштовувати параметри сторінок, додавати нумерацію сторінок та створювати колонтитули;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Перевірка домашнього завдання.
  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. З яких етапів складається створення текстового документу за допомогою програми Блокнот?
  2. Які об’єкти можуть міститися в текстовому документі?
  3. Як налаштувати друк малюка з графічного редактора Paint?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд50-63)
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд64)
    • Для чого використовується колонтитул?
    • Які типи орієнтацій сторінок Вам відомі?
    • Яким чином створити нумерований список?
    • Чим відрізняється нумерований список від маркованого?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 1.1. Підготуватись до практичної перевірки знань.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"