10 клас Урок №9

frontpage “Практична робота №2” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №9.

Практична робота №2. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент.

Цілі:

  • навчальна: перевірити навички комп'ютерного моделювання об'єктів і процесів та проведення комп'ютерного експерименту;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel, Lazarus

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Доброго дня, діти! Сьогодні на вас чекає практична робота.

  • Повідомлення теми і мети уроку

На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички комп'ютерного моделювання об'єктів і процесів та проведення комп'ютерного експерименту

ІІ. Повторення учнями матеріалу

На повторення матеріалу відводиться 5 хвилин

IV. Практична самостійна діяльність

Умова

З пункту A за течією річки виплив пліт. Через 4 год з того самого пункту і в тому самому напрямі вийшов човен. Власна швидкість човна v1 км/год, а швидкість течії v2 км/год (v2 ≤ 3). Яка повинна бути власна швидкість човна, залежно від швидкості течії, щоб човен наздогнав пліт за час, менший ніж 2 год?

Завдання

  1. Створити на робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям та підпапку «Lazarus».
  2. У текстовий документ запишіть етапи комп’ютерного моделювання для цієї задачі.
  3. Проведіть комп’ютерне моделювання для цієї задачі в табличному процесорі.
  4. Результат збережіть у власну папку.
  5. Створіть проект мовою програмування для комп’ютерного моделювання для цієї задачі.
  6. Результат збережіть у папку «Lazarus».
  7. Про виконання повідомте вчителя.

V. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Раз, два, три!

Очі догори!

На чотири, п’ять і шість

Треба міцно їх стулить.

Знову очі догори,

Рахуємо: раз, два, три!

VI. Домашнє завдання

Повторити раніше вивчений матеріал

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"