image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

11 клас Урок №7

frontpage “Робота з ПЗ фізики, хімії та біології” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відеодоповнення
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.



Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №7.Робота з наявними програмними засобами для підтримки навчання фізики, хімії та біології.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити практично використовувати онлайн системи вивчення фізики, хімії та біології;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Chrome

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Які сайти самоосвіти Вам можуть бути корисні при роботі на будівництві?
  2. Яку назву має стай з безкоштовними віртуальними лабораторіями?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми детально познайомимось з сайтом ВиртуЛаб та будемо використовувати віртуальні лабораторії для проведення експериментів.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

  1. Відвідайте сайт http://www.virtulab.net/
  2. Виконайте лабораторну з біології «Аналіз гіпотез походження людини»
  3. Результат продемонструйте вчителю
  4. Виконайте лабораторну з хімії «Створення моделей вуглеводів»
  5. Результат продемонструйте вчителю
  6. Виконайте лабораторну з фізики «Вивчення капілярних явищ, зумовлених поверхневим натягом рідин»
  7. Результат продемонструйте вчителю

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"