11 клас Урок №1

frontpage “Огляд програмних засобів для підтримки навчання математики.” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №1.

Огляд програмних засобів для підтримки навчання математики. Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора. Автоматизація математичних обчислень.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з програмними засобами підтримки навчання математики, сформувати поняття про практичне призначення математичних процесорів, оглянути математичний процесор Gran-1 та навчитись автоматизувати власні обчислення за допомогою підпрограми «Калькулятор»;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Gran-1

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Думаю ні для кого не таємниця, що математика один із базових та потрібних предметів. Саме математика щоденно допомагала, допомагає та буде допомагати людині в сучасному житті. В теперішньому інформаційному світі правильність та швидкість опрацьовування даних, а саме числових даних, займає одне з базових місць. Для того, щоб іти в ногу з тенденціями та суспільним розвитком, а не відставати ми будемо знайомитись з програмним забезпеченням для автоматизації математичних обчислень. Перш ніж приступити повторимо правила поведінки в кабінеті інформатики. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Які програмні засоби навчального призначення ви використовували на уроках математики? Для чого вони призначені?
  2. Які правила введення формул у табличному процесорі Excel 2007?
  3. Що таке графік функції; графік рівняння?
  4. Які дослідження функції ви виконували на уроках математики?
  5. Наведіть алгоритм розв’язування рівняння графічним способом.

IV. Вивчення нового матеріалу

Слайд4. Математичні процесори (будь-який з них) мають спільні головні риси:

  • обчислення значень числових виразів;
  • побудова графіків функцій, заданих різними способами;
  • трасування графіків (побудова таблиці значень функції на основі побудованого графіка);
  • знаходження координат точок перетину графіків двох функцій на заданому проміжку;
  • знаходження нулів і екстремумів функції на заданому проміжку;
  • наближене знаходження розв’язків рівнянь та їхніх систем;
  • графічне розв’язування нерівностей та їхніх систем;
  • обчислення площ та об’ємів геометричних фігур та ін.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд44)

Задача на використання Калькулятора

Задача 1. Дано сторони трикутника: AB = 7,2, BC = 11,2, AC = 9,85. Обчислити міри його кутів (у радіанах)

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Домашнє завдання

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"