11 клас Урок №10

frontpage “Поняття мови програмування” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- тести для перевірки ДЗ
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №10.

Поняття мови програмування, програмного коду, середовища розробки програм, компілятора. Поняття програми як автоматизованої системи. Складові програми: дані, логіка, інтерфейс. Поняття об’єкта у програмуванні.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з поняттям мови програмування, програмного коду та середовища розробки програм, компілятором, складовими програми, її даними та інтерфейсом ;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Delphi 7

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Доброго дня. Сьогодні дуже очікуваний урок. Ми познайомимось з середовищем для створення програм

  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Познайомившись детально з програмою та її складовими ми зможемо більш продуктивно працювати в самому середовищі та створювати власні програми. Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Тестування учнів (Слайд3-4)
  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд5)
  1. Що таке алгоритм? Що таке система команд виконавця алгоритму? У чому полягає формальність виконання алгоритму виконавцем?
  2. У чому полягає процес кодування даних? Для чого воно використовується? Що таке двійкове кодування?
  3. Що таке модель об’єкта? Які види моделей ви знаєте?
  4. Назвіть основні галузі застосування сучасних комп’ютерів.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд29-30)
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд31)
  1. З чого складається кожна мова програмування?
  2. Яку мову програмування ми будемо вивчати?
  3. Яка логіка роботи програм?
  4. Що таке компілятор?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал отриманий на уроці. Підготуватись до тестової перевірки знань.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"