11 клас Урок №11

frontpage “Перший програмний проект” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
- тести для перевірки ДЗ
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №11.

Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Відкриття програмного проекту, його компіляція, збереження, виконання. Структура й складові елементи програм. Редагування коду обробників подій, пов’язаних з елементами керування. Створення найпростішого програмного проекту.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з принципами роботи у візуальному середовищі розробки програм, програмним проектом та його файлами, створення нового проекту, його компіляцією та збереженням; створити з учнями простий програмний проект;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Delphi7

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Доброго дня, юні програмісти!

  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Змістовний початок вивчення нової та на перший погляд складної теми досить важливий. Отож слухайте уважно і у вас все вийде.

Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Тестування учнів (Слайд3-4)
  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд5)
  1. З чого складається кожна мова програмування?
  2. Яку мову програмування ми будемо вивчати?
  3. Яка логіка роботи програм?
  4. Що таке компілятор?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд43-44)

Роздача інструкційних карток

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд45)
  1. Що означає фрагмет коду image7
  2. Що таке параметр?
  3. Яких значень може набувати параметр visible? Що вони означають?
  4. Прочитайте програмний код label3.visible:=false;

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 2.4. Підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"