закрити

>>>>>>  Натисніть, щоб дізнатись більше  <<<<<<

11 клас Урок №15

frontpage “Поняття операції та виразу” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №15. Поняття операції та виразу. Основні правила запису, обчислення та використання виразів. Надання значень виразів змінним. Пріоритет операцій. Арифметичні операції.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати програми використовуючи математичні вирази.;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Delphi7

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Що таке змінна? Яке її призначення?
  2. Як описати змінну?
  3. Які існують типи даних?
  4. Як перевести рядкові дані в числові і навпаки?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми навчимось створювати програми де будемо використовувати математичні вирази та обрахунки.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Математичний вираз – це запис, який складається із чисел та букв, які з’єднані знаками арифметичних дій та дужками

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Задача. Відомо, що ідеальну масу людини можна обчислити за формулою: m = (v*r)/240 де m - маса в кг;  R - ріст в см; V - об’єм грудної    клітки в см

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке математичний вираз?
  2. Який тут порядок дій  ((25*3+30)/(5+3)-8)+83-(35+20)*2 ?

3. Як визначити остачу від ділення 18:10 за допомогою програмного коду?

ІХ. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"