11 клас Урок №15

frontpage “Поняття операції та виразу” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №15.

Поняття операції та виразу. Основні правила запису, обчислення та використання виразів. Надання значень виразів змінним. Пріоритет операцій. Арифметичні операції.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з операції та виразу, основними правилами запису обчислення та використання виразів, навчити надавати значення виразів змінним, звернути увагу на пріоритет арифметичних операцій;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Delphi7

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Тестування учнів (Слайд3-4)

Відкрийте файл на робочому столі з назвою «ДЗ – 11.04». Для проходження тесту вам пропонується 4 хвилин та 8 запитань, що складає 30 секунд на відповідь до одного питання.

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд5)
  1. Що таке змінна? Яке її призначення?
  2. Як описати змінну?
  3. Які існують типи даних?
  4. Як перевести рядкові дані в числові і навпаки?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь та демонстрація.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок. Практичне завдання (Слайд32-33)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд34)
  1. Що таке математичний вираз?
  2. Який тут порядок дій ((25*3+30)/(5+3)-8)+83-(35+20)*2 ?
  3. Як визначити остачу від ділення 18:10 за допомогою програмного коду?

VIІ. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи та виконати проект, що обговорювали сьогодні на уроці.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"