закрити
З 2017 року на сайті доступне завантаження матеріалів в двох напрямках:

  1. Безкоштовне завантаження матеріалів. Матеріали будуть доступні лише на 1 робочий тиждень відповідно до календарного планування, зі зміною робочого тижня матеріали будуть поступово безкоштовно відкриватись на сайті.
  2. Платне завантаження засобом підписки. (Якщо Ви раніше підтримували проект, то по Вашому зверненню будуть відкриті матеріали на суму раніше оплаченої підтримки) . Для тих хто не бажає обмежувати себе в завантаженні файлів може придбати річну (на 1 навчальний рік), або семестрову (на вибраний семестр) підписку де ви отримаєте логін та пароль до закритого сервера та зможете завантажити уроки без обмежень в умовах тарифу.

Читати детальніше
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

11 клас Урок №17

frontpage “Налагодження програм” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №17. Покрокове виконання та аналіз роботи готових програм. Розробка власних програм на обчислення значень виразів. Використання налагоджувача програм. Різновиди помилок, методи їх пошуку та виправлення. Коментарі у програмному коді.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити налогоджувати програми та виявляти помилки;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Delphi7

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Яке призначення компіляторів? Які особливості їхньої роботи?

2. Які помилки у програмному коді виявляються на етапі компіляції? У чому вони полягають? Як вони позначаються в Delphi7 ? Де відображається їх опис?

3. Як відкрити раніше створений проект?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні у нас один із найбільш клопітких етапів для програміста – виявлення помилок.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Коментар – це текст, який ігнорується компілятором і включається до тексту програми з метою полегшення розуміння структури програмного коду.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Відкрити проект в папці на робочому столі «11 клас – підготовка до практичної роботи» та виправити синтаксичні та логічні помилки в програмі.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. У чому полягає процес тестування програми?

2. Поясніть, для чого виконується тестування програми.

3. Що таке коментар у програмі? Яким чином можна коментар включити

до тексту програми?

4. Поясніть, для чого в програму включають коментарі.

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 2.6 та підготуватись до практичної роботи, повторити теорему Піфагора.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"