image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

11 клас Урок №20

frontpage “Алгоритмічна конструкція розгалуження” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №20. Алгоритмічна конструкція розгалуження.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати послідовні алгоритмічні структури за допомогою блок-схем;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Що вивчає наука логіка? Що вивчає математична логіка?

2. Що таке висловлення? Наведіть приклади істинних і хибних висловлень.

3. Які речення не є висловленнями?

4. Що називається логічною константою?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо вчитись будувати алгоритми та алгоритмічні структури.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Лінійний алгоритм – це алгоритм який виконується чітко по заданим умовам та немає відгалуження. (Ніби виконується по лінії)

Розгалужений алгоритм – це алгоритм який під час виконання має умову і набуває 2 значень true або false. В результаті чого може виконуватись по різному.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Складемо алгоритм за допомогою блок-схем

  • Дано два числа. Визначити, чи рівні вони. Якщо ні, то яке з них більше?
  • Є дев’ять однакових на вигляд монет, одна з яких фальшива ілегша за інші. Двома зважуваннями на терезах без важків визначити фальшиву монету.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Який алгоритм ми називаємо лінійним?
  2. Який алгоритм ми називаємо розгалуженим?
  3. Які існують типи розгалуження?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал отриманий на уроці

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"