11 клас Урок №30

frontpage “Складання програм з циклами” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №30. Складання та програмна реалізація алгоритмів з циклами.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити самостійно створювати програми за заданаю умовою на основі циклів;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Delphi7

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. З якими циклами ви вже знайомі?
  2. В чому їх відмінність?
  3. Опишіть виконання циклу з лічильником. В чому його особливість?
  4. Опишіть виконання циклу з передумовою. В чому його особливість?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми продовжимо створювати програми на основі циклів за заданою умовою.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Завдання 1. Складіть блок-схему алгоритму знаходження суми перших п’яти членів послідовності, перший член якої х, а кожен наступний обчислюється на основі попереднього значення за формулою х := 2*х + 3. Виконайте алгоритм.

Завдання 2. Складіть блок-схему алгоритму  у якому можна визначити чи є введене число простим. Просте число – натуральне число яке ділиться лише саме на себе та на 1.1 не є ні простим ні складеним

Завдання 3. Складіть самостійно проект. Вчені зафіксували початок поширення епідемії. На період фіксацій було інфіковано X людей. Епідемія за одну годину додає в ряди інфікованих Y% від попередньої кількості інфікованих. Дізнатись скільки інфікованих буде через N  годин.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"