закрити
Шановні, користувачі!

29.01.2017 завершується термін безкоштовного (пробного)
доступу до матеріалів сайту. В результаті чого залишиться
отримання матеріалів лише за умовами підписки. Саме до цього
часу (29.01.2017) діє акційна ціна на матеріали, тому у Вас є
час придбати підписку за зниженими цінами.


--------
З повагою, Василь Цупа
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

11 клас Урок №31

frontpage “Практична робота №9” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №31. Практична робота №9. Програмування циклічних обчислень

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, перевірити навички створення програм з використанням циклів;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Delphi7

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні у нас практична робота. Всім бажаю успіхів.

IV. Самостійне виконання завдань

Створити на робочому столі папку, яку назвати її своїм прізвищем та ім’ям. У власній папці створити 2 папки назвавши їх Завдання1 та Завдання2

Завдання 1. Створити програмне забезпечення для бухгалтерії та реалізувати виконання за допомогою циклу. Ввівши бюджет та суму витрат на місяць. Розрахувати на скільки місяців вистачить бюджету. Н-д Бюджет 10000. Витрати на місяць 2600. Бюджету вистачить на 3 місяця. Залишену остачу 2200 вивести на екран.

 Завдання 2. Створіть проект для розв’язування задачі: Перед початком повені рівень води у річці становив Н м. Під час повені кожну годину рівень води зростав на Р % від рівня попередньої години. Яким буде рівень води через N годин після початку повені? Через скільки годин після початку повені рівень води буде не менше, ніж K м?

V. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання

Повторити раніше вивчений матеріал

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"