закрити
З 2017 року на сайті доступне завантаження матеріалів в двох напрямках:

  1. Безкоштовне завантаження матеріалів. Матеріали будуть доступні лише на 1 робочий тиждень відповідно до календарного планування, зі зміною робочого тижня матеріали будуть поступово безкоштовно відкриватись на сайті.
  2. Платне завантаження засобом підписки. (Якщо Ви раніше підтримували проект, то по Вашому зверненню будуть відкриті матеріали на суму раніше оплаченої підтримки) . Для тих хто не бажає обмежувати себе в завантаженні файлів може придбати річну (на 1 навчальний рік), або семестрову (на вибраний семестр) підписку де ви отримаєте логін та пароль до закритого сервера та зможете завантажити уроки без обмежень в умовах тарифу.

Читати детальніше
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

11 клас Урок №37

frontpage “Сортування масивів” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №37. Сортування масивів. Пошук елементів у відсортованому масиві.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити методам сортування даних;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Delphi7

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Опишіть процес пошуку найбільшого числа програмно?
  2. Як знайти більші числа за введене?
  3. Як записати нові числа в масив?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні на уроці ми будемо вчитись сортувати дані в масивах.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Метод половинного поділу використовували в своїх логічних міркуваннях, класифікаціях, методах розв’язування задач ще давні греки. Вони називали цей метод дихотомією

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створити програму з якою ознайомились (слайд 25)

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Опишіть процес сортування масиву методом вибору?
  2. Який з відомих методів сортування швидший? Чому?

ІХ. Домашнє завдання

Створити програму бінарного сортування 100 елементів за зразком програмного коду на сторінці 112. Підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"


Залишити коментарій



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"