11 клас Урок №4

frontpage “Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №4.

Знаходження наближених значень розв’язків рівнянь і систем рівнянь.  Розв’язування задач на пошук екстремумів

Цілі:

  • навчальна: навчити знаходити наближені значення розв’язків рівнянь і систем рівнянь;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Gran-1

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Всім відомо наскільки важливі математичні знання в житті, з математичними процесорами ваша діяльність стане більш продуктивною. Пригадаємо з вами правила поведінки (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3).
    • Що таке нулі функції?
    • Що таке екстремуми?
    • Що таке спадання та зростання на графіку?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів, розповідь вчителя

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд29-31)

Завдання 1. Розв’язати рівняння  графічним способом. Визначити екстремуми, можливі та спадання функції. Отриманий результат записати в зошит.

Завдання 2. Розв’язати рівняння графічним способом (система рівнянь на слайді). Визначити екстремуми, можливі та спадання функції. Отриманий результат записати в зошит.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд32)
  1. Опишіть процес знаходження розв’язків рівнянь.
  2. Який об’єкт потрібно обрати при розв’язку системи рівнянь?

VII. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"