11 клас Урок №41

frontpage “Етапи створення бази даних” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.





Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №41.

Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови моделі «сутність-зв’язок» предметної галузі.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з етапами створення бази даних, класифікувати зв’язки бази даних та види баз даних і доступу до них, продовжувати працювати з моделями «сутність-зв’язок».;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Що таке база даних? Для чого створюються бази даних?
  2. Опишіть складові моделі даних.
  3. Які особливості реляційної моделі даних?
  4. Назвіть і опишіть етапи розв’язування задач з використанням комп’ютера.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд12-13)

Розробіть перші чотири етапи створення:

  • а) бази даних учнів випускних класів школи для зберігання даних про їхні підсумкові оцінки з предметів і подальшого друку додатків до атестатів;
  • б) бази даних обліку обладнання одного з кабінетів школи
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд15)
  1. Назвіть етапи створення бази даних.
  2. Опишіть процес постановки завдання як одного з етапів створення бази даних.
  3. Які завдання розв’язуються на другому етапі створення бази даних?
  4. Поясніть, які завдання розв’язуються в процесі створення моделі «сутність–зв’язок» і визначення моделі даних як етапу створення бази даних.
  5. Що таке системи управління базами даних?
  6. Які типи СУБД виділяють за моделями даних, що вони використовують?
  7. Чим відрізняються локальні та розподілені СУБД?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.3 на сторінках 127 – 131 та виконати завдання позначені «для виконання вдома»

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"