11 клас Урок №43

frontpage “Практична робота №12” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №43.

Практична робота №12. Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області. Створення бази даних в середовищі СКБД.

Цілі:

  • навчальна: перевірити навички розробки створення даних в середовищі СКБД, розробки моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок; застосування знань, умінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Access 2007

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Опишіть модель «сутність–зв’язок» для деякої предметної області, наприклад «Шкільна бібліотека».
  2. Поясніть етапи створення нової бази даних.
  3. Які типи даних використовуються в Access 2007? Для чого використовуються різні типи даних?
  4. Як створити нову пусту базу даних в Access 2007?
  5. Опишіть послідовність уведення даних у форму бази даних.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд34-35)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток. Виконання практичної роботи

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд36)
  1. Поясніть, у чому полягає відображення моделі «сутність–зв’язок» на базу даних. Наведіть приклади.
  2. Опишіть перелік операцій, що виконуються при відображенні моделі «сутність–зв’язок» на базу даних.
  3. Назвіть два основних способи створення таб лиць бази даних.
  4. Яке поле створюється автоматично під час створення таблиці, який тип даних цього поля?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.5

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"