Урок №49 для 11 класу - Редагування  запитів, звітів і форм з використанням конструктора - Всім.ppt

11 клас Урок №49

frontpage “Редагування  запитів, звітів і форм” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.





Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №49.

Редагування  запитів, звітів і форм з використанням конструктора.

Цілі:

  • навчальна: познайомити із запитами та вибірку діапазону даних, редагуванням звітів та форм із використанням конструктора;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: СКБД

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Що є результатом виконання запиту на вибірку?
  2. Опишіть структуру вікна запиту у поданні Конструктор. Поясніть призначення його об’єктів.
  3. Поясніть послідовність створення запиту з використанням полів, що містять дані, обчислені за даними з інших полів.
  4. Для чого використовуються запити з параметрами?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд49-53)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд54)
  1. Як в запиті відібрати дані за певним проміжком?
  2. Опишіть структуру умовного оператора якщо. В чому його відмінність від оператора мови програмування Delphi7?
  3. Як встановити форму для автоматичного запуску при відкритті бази даних?

VIІ. Домашнє завдання

Підготуватись до практичної роботи.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"