11 клас Урок №64

frontpage “Обмін даними між програмами MS Office” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- конспект уроку
- інструкційна картка
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.





Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №64.

Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з технологією OLE для опрацювання електронних документів;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Пакет програм Microsoft Office

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Що таке Буфер обміну? Які операції можна виконувати з його використанням? Чим Буфер обміну операційної системи відрізняється від Буфера обміну Microsoft Office?
  2. Що таке конвертація файлів? У яких форматах можна зберегти текстовий документ; електронну таблицю; мультимедійну презентацію; базу даних?
  3. Що таке ярлик об’єкта в операційній системі Windows?
  4. Об’єкти яких типів можна вставити в текстовий документ? Як це можна зробити?
  5. У яких форматах можна зберігати веб-сторінки?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд40-45)

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Очима швидко обертаймо,

Та головою не хитаймо.

Ліворуч – раз, два, три, чотири.

Праворуч – стільки ж повторили.

По колу очі обертаймо,

І все навколо розглядаймо.

Раз коло, два і три, чотири.

Щільніше очі ми закрили.

На п’ять і шість їх потримали

По колу знов пообертали.

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд46)
  1. Який документ називають складеним?
  2. Наведіть приклади завдань, які розв’язуються за допомогою кількох програм опрацювання електронних документів.
  3. Об’єкти яких типів можна вставити в текстовий документ; у мультимедійну презентацію; в електронну таблицю?
  4. Назвіть способи, якими можна вставити об’єкти в електронний документ. Поясніть їх сутність.
  5. Який документ під час вставлення об’єктів називають джерелом, а який – приймачем

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 4.5 та підготуватись до практичної роботи.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"