11 клас Урок №64

frontpage “Обмін даними між програмами MS Office” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №64. Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій. Імпорт та експорт файлів документів. Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікація документів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити взаємодіяти між різними складовими програмного пакету Microsoft Office під час роботи.;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Access

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Що таке Буфер обміну? Які операції можна виконувати з його використанням? Чим Буфер обміну операційної системи відрізняється від Буфера обміну Microsoft Office?
  2. Що таке конвертація файлів? У яких форматах можна зберегти текстовий документ; електронну таб лицю; мультимедійну презентацію; базу даних?
  3. Що таке ярлик об’єкта в операційній системі Windows?
  4. Об’єкти яких типів можна вставити в текстовий документ? Як це можна зробити?
  5. У яких форматах можна зберігати веб-сторінки?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми будемо вчитись об’єднувати дані, які були створені в різних складових пакету Microsoft Office, відповідно до наших потреб. 

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Демонстрація слайдів-завдань №41-45

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Який документ називають складеним?

2. Наведіть приклади завдань, які розв’язуються за допомогою кількох програм опрацювання електронних документів.

3. Об’єкти яких типів можна вставити в текстовий документ; у мультимедійну презентацію; в електронну таблицю?

4. Назвіть способи, якими можна вставити об’єкти в електронний документ. Поясніть їх сутність.

5. Який документ під час вставлення об’єктів називають джерелом, а який – приймачем

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 4.5 та підготуватись до практичної роботи 

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"