11 клас Урок №9

frontpage “Поняття моделі” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
За підр. Ривкінд Й.Я. (2 години) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №9.

Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів. Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів. Графічне подання алгоритмів. Етапи розв’язування задач з використанням комп’ютера.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з поняттям моделі, практичним застосуванням моделювання та типами моделей, ознайомити з поняттям алгоритму, властивостями алгоритмів та їх формами подання;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Працюючи с комп’ютером ви постійно даєте йому вказівки, а він слухняних виконавець виконує їх. Але ви не можете дати команду, яку не передбачив програміст. Сьогодні ми спробуємо покерувати один одним і іншими предметами, що в подальшому вильється в створення власних програм. Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
  1. Наведіть приклади об’єктів, їхніх властивостей і значень цих властивості
  2. Хто такі модельєри? Що створюють представники цієї професії?
  3. Які моделі об’єктів ви знаєте? Для чого вони створюються? На яких уроках і як використовувалися моделі об’єктів?

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь вчителя. Демонстрація навчальних слайдів.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд23-24)

Є координатна пряма з позначеними на ній цілими числами. На цій прямій мешкає виконавець Коник, який вміє переміщуватися по ній, виконуючи команди:

1)    стрибни на 3 одиниці праворуч;

2)    стрибни на 2 одиниці ліворуч.

Початкове положення Коника – точка 0.

Складіть блок-схему алгоритму, за яким Коник за найменшу кількість стрибків буде в точці:

а) 24; б) 7; в) –3.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд25)
  1. Наведіть приклади речень, які є командами, і приклади речень, які не є командами.
  2. Що таке алгоритм? Наведіть приклади.
  3. Що таке система команд виконавця? Наведіть приклади виконавців і системи їх команд.
  4. Назвіть властивості алгоритму. Поясніть кожну з них.
  5. Наведіть приклад послідовності команд, яка не є виконуваною.
  6. Наведіть приклад послідовності команд, яка не є результативною.

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 2.1 та 2.2 (сторінки 20 – 31). Підготуватись до тестової перевірки знань.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"