2 клас Урок №19

frontpage “Змінювання готових зображень” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №19.

Змінювання готових зображень.

Цілі:

  • навчальна: вдосконалити навички роботи з пензликом при змінюванні готових зображень;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • застосування знань, умінь і навичок; повторення

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд6)
  1. Назви порядок дій, які потрібно виконати для відкриття програми.
  2. Данилко хоче зберегти малюнок, що створений у графічному редакторі, на Робочому столі. Нагадай йому алгоритм збереження малюнків.
  3. Вказівник курсора встановили на жовтий колір і потім натиснули праву кнопку миші. Яка дія відбулася?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд31-32)

Інструктаж вчителя.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд34)
  1. Яким елементом можна малювати довільні фігурки?
  2. Що таке розпилювач? Скільки режимів має?
  3. Як називається місце з кольорами?
  4. Яким елементом зафарбувати намальовану фігуру?
Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"