2 клас Урок №2

frontpage “Сприймання людиною інформації. Властивості інформації.” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №2.

Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів з видами інформації, їхніми властивостями та можливими способами сприйняття цих даних людиною;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

         Слайд3. Розгадайте ребуси

  Смак - це не єдине чуття, за допомогою якого людина отримує повідомлення. Існує ще дотик, зір, слух, нюх.

ІV. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

V. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд21)
    • 1.Назви органи чуття, що допоможуть визначити, що:

а) светр м'який; б) сумка синя;

в) по радіо лунає нова пісня.

  • 2. Передай без слів товаришу повідомлення:

а) небезпека;

б) уже ранок;

в) я не вивчив уроки;

г) хочу їсти.

  • 3. Яке повідомлення могла отримати кішка, якщо вона вигнула спину і шипить? Яким органом  чуття вона могла його отримати?

VI. Домашнє завдання

Протягом тижня поспостерігайте, чи всі 5 органів сприйняття (вуха, очі, ніс, шкіра, язик) отримують інформацію та яка це була інформація.

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"