2 клас Урок №20

frontpage “Зображення з геометричних фігур” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №20.

Створення зображень. Зображення з геометричних фігур.

Цілі:

  • навчальна: навчити створювати сюжетні зображення використовуючи геометричні фігури;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд6.)
  1. Яким елементом можна малювати довільні фігурки?
  2. Що таке розпилювач? Скільки режимів має?
  3. Як називається місце з кольорами?
  4. Яким елементом зафарбувати намальовану фігуру?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд64-62)

Інструктаж вчителя. Роздача зображення-завдання.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд66)
  1. З якими двома видами прямокутників ми знайомились на уроці? В чому їх відмінність?
  2. Скільки режимів має еліпс?
  3. Опишіть дії щоб створити найтовстішу лінію
Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"