Урок №24 для 2 класу - Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень - Всім.ppt

2 клас Урок №24

frontpage “Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №24.

Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.

Цілі:

  • навчальна: познайомити учнів із пристроями для створення та опрацювання графічних зображень;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд6)
  1. Що таке віртуальна екскурсія?
  2. Чим вона краща, а чим ні від реальної екскурсії?
  3. Що нового Ви дізнались за допомогою віртуальних екскурсій?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд18-70)

Виконайте порядок дій вказаних вчителем для створення пристроя, що працює із зображеннями.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд71)
  1. Які пристрої допомагають створювати зображення?
  2. Які пристрої допоможуть опрацювати зображення?
  3. Про які пристрої, які працюють з зображеннями, ми не згадували на уроці?

VIIІ. Домашнє завдання

Розфарбувати малюнок та домалювати до фотоапарату підставку .

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"