2 клас Урок №28

frontpage “Ігрові вправи з надання команд” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
1 година на тиждень >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №28. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити давати виконавцям команди в середовищі програмування для дітей;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Що таке алгоритм?
  2. Чому важливо, щоб він був правильний?
  3. Опишіть алгоритм увімкнення комп’ютера

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Робота з програмою «Сходинки до інформатики»

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку,

  1. Опишіть детальний алгоритм посадки дерева?
  2. При посадці дерево в програмі сходинки які дії часто повторювались?

ІХ. Домашнє завдання

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"