Урок №32 для 2 класу - Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення - Всім.ppt

2 клас Урок №32

frontpage “Робота з комп‘ютерними програмами” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2018-2019 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №32.

Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.

Цілі:

  • навчальна: розвивати логічне мислення за допомогою комп’ютерних онлайн-ігор;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Google Chrome

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Доброго дня, діти.

  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми з вами будемо розвивати своє логічне мислення за допомогою комп’ютерних онлайн ігор.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

Слайд3. Скільки горошин може ввійти в один стакан? (Жоден (горох не ходить)).

Слайд4.В якому випадку 6 дітей, 5 дорослих, 2 собаки, які накрились 1 парасолькою не намокнуть? (Коли не буде дощу)

Слайд5.Скільки букв в алфавіті? (А Л Ф А В І Т - 7 літер)

Слайд6.Так тримати! Гарна робота!

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу
  1. Який орган людини відповідає опрацювання, збереження та опрацювання інформації?
  2. Що таке логіка?

IV. Вивчення нового матеріалу

Слайд7.  Що ж таке логіка та логічне мислення? Логічне мислення — здатність мислити точно й послідовно, не допускаючи суперечок в своїх міркуваннях, та вміння викривати логічні помилки.

Слайд8-9. Сьогодні на уроці ми будемо працювати з рядом ігор на розвиток цієї самої логіки - http://play-games.com.ua/rozvivayuchi-dlya-ditej/rozvivayuchi-igri-dlya-ditej-7-rokiv.

         Цікаво знати

Слайд10. Концепт гібрида гелікоптера та літака котрий має змогу підніматись вертикально та розвивати більшу швидкість за гелікоптера.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання(Слайд12)

Робота з он-лайн іграми для розвитку логіки.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Очима швидко обертаймо,

Та головою не хитаймо.

Ліворуч – раз, два, три, чотири.

Праворуч – стільки ж повторили.

По колу очі обертаймо,

І все навколо розглядаймо.

Раз коло, два і три, чотири.

Щільніше очі ми закрили.

На п’ять і шість їх потримали

По колу знов пообертали.

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями(Слайд13)
  1. Що таке логічне мислення?
  2. З якими іграми ви сьогодні працювали?
  3. Які складності у вас виникали?
  4. Яке з завдань Вам сподобалось найбільше?
Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про авторські та суміжні права"