image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

2 клас Урок №2

frontpage “Сприймання людиною інформації. Властивості інформації.” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
За підр. Коршунова О.В. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.


Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №2.Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти способи подання інформації;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми познайомимось із інформацією та дізнаємось чому ж саме таку назву має наш предмет «інформатика»

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Смак - це чуття, за допомогою якого

людина отримує повідомлення. За допомогою цих повідомлень людина складає уявлення про якісь предмети та інші речі.

Смак - це не єдине чуття, за допомогою якого людина отримує повідомлення.

Існує ще дотик, зір, слух, нюх.

 

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підбиття підсумків уроку

1.Назви органи чуття, що допоможуть визначити, що:

а) светр м'який; б) сумка синя;

в) по радіо лунає нова пісня.

2. Передай без слів товаришу повідомлення:

а) небезпека;

б) уже ранок;

в) я не вивчив уроки;

г) хочу їсти.

3. Яке повідомлення могла отримати кішка, якщо вона вигнула спину і шипить? Яким органом  чуття вона могла його отримати?

VIII. Домашнє завдання

Протягом неділі поспостерігайте, чи всі 5 органів сприйняття (вуха, очі, ніс, шкіра, язик) отримують інформацію

 

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"