image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

2 клас Урок №20

frontpage “Виконавці алгоритмів” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
- відповіді до робочого зошита
За підр. Коршунова О.В. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №20.Виконавці алгоритмів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити правильно будувати алгоритми для виконавців;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Що таке алгоритм?
  2. Чи важливий порядок запису команд в алгоритмі?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьгодні на уроці ми будемо вчитися правильно будувати алгоритми для виконавців, так щоб всі наші побажання були дотримані.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Виконавець – це той хто виконує алгоритм

Усі команди повинні бути зрозумілі виконавцю!

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 42

(Робота з робочим зошитом)

VII. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Склади алгоритм, за яким працює світлофор.
  2. Наведи приклади виконавців і алгоритмів для них.
  3. Яка помилка в наведеному алгоритмі?
  • Візьми в одну руку тістечко.
  • Візьми в іншу руку чашку.
  • Відкуси.

ІХ. Домашнє завдання

Виконайте завдання 2 на сторінці 42

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"