закрити

>>>>>>  Натисніть, щоб дізнатись більше  <<<<<<

image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

2 клас Урок №19

frontpage “Змінювання готових зображень” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
1 година на тиждень >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №19. Змінювання готових зображень.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити редагувати та доповнювати зображення;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Назви порядок дій, які потрібно виконати для відкриття програми.

2. Данилко хоче зберегти малюнок, що створений у графічному редакторі, на Робочому столі. Нагадай йому алгоритм збереження малюнків.

3. Вказівник курсора встановили на жовтий колір і потім натисли праву кнопку миші. Яка дія відбулася?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми трошки помалюємо, а саме відредагуємо не докінця готове зображення

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Відкрите вчителем зображення відредагуємо до готового

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Яким елементом можна малювати довільні фігурки?
  2. Що таке розпилювач? Скільки режимів має?
  3. Як називається місце з кольорами?
  4. Яким елементом зафарбувати намальовану фігуру?

ІХ. Домашнє завдання

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"