image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

3 клас Урок №15

frontpage “Поняття меню” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
- відповіді до робочого зошита
За підр. Коршунова О.В. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №15. Поняття меню.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити користуватись контекстним та головним меню;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Поясни, що таке комп’ютерне вікно.

2. Назви основні об’єкти вікна.

3. Поясни призначення Рядка заголовка.

4. Назви ім’я папки за заголовком вікна.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми поговоримо про меню. Але не про те меню яке пропонують вам в кафе, а про меню в комп’ютері: головне та контекстне.

IV. Вивчення нового матеріалу

Меню – це список команд, що виводиться на екран і пропонується користувачу.

Список команд, який викликається для об’єкта правою кнопкою миші, називають контекстним меню

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 31

(Робота з робочим зошитом)

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

За допомогою Головного меню послідовно відкрий програми Блокнот, Калькулятор, Paint, а потім закрий їх.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Продовж речення: «Меню– це…».

2. Поясни призначення меню.

3. Наведи приклади списків меню зі свого повсякден­

ного життя.

4. Які дії можна виконати за допомогою Головного

меню?

5. Що таке контекстне меню?

ІХ. Домашнє завдання

Виконайте завдання 5 на сторінці 33

 

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"