image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

3 клас Урок №16

frontpage “Поняття про комп’ютерну мережу” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
- відповіді до робочого зошита
За підр. Коршунова О.В. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №16.Поняття про комп’ютерну мережу.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, познайомити з типами з’єднання комп’ютерів в мережу;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Продовж речення: «Меню– це…».

2. Поясни призначення меню.

3. Наведи приклади списків меню зі свого повсякден­

ного життя.

4. Які дії можна виконати за допомогою Головного меню?

5. Що таке контекстне меню?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми поговоримо про те яким чином можна швидше та ефективніше передавати інформацію між комп’ютерами.

IV. Вивчення нового матеріалу

Комп’ютерна мережа - група з’єднаних між собою комп’ютерів за допомогою  провідного, або безпровідного з’єднання

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 34

(Робота з робочим зошитом)

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підбиття підсумків уроку

1.Продовж речення: «Комп’ютерна мережа– це…».

2.Які переваги мають комп’ютери, з’єднані в комп’ю­

терну мережу?

3.Наведи приклади використання комп’ютерної ме­

режіу:

а)шкільній бібліотеці;

б) шкільному музеї;

в)класних кімнатах.

4. Роздивись уважно малюнок і дай відповідь:

а)Скільки комп’ютерних мереж зображено на ма­люнку?

б)Комп’ютери з якими номерами отримають файл, що передається?

в)Які дані зберігаються у файлі, що передається?

VIII. Домашнє завдання

Виконайте завдання 6 на сторінці 37

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"