3 клас Урок №10

frontpage “Дії з інформацією” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №10.

Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з діями, що можна виконувати над інформацією:передавання, пошук, перетворення, використання та перевагами опрацювання інформації сучасними пристроями;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд6)
  1. Наведіть приклади передавання повідомлень.
  2. Чи зберігаєте ви повідомлення? Якщо так, то поясніть, у яких ситуаціях.
  3. Ви прочитали умову математичної задачі. Що ви робите далі, щоб отримати відповідь?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд19-21)
  1. Наведіть приклади інформаційних процесів.
  2. Наведіть приклади опрацювання повідомлень людиною.
  3. Наведіть приклади опрацювання повідомлень автоматичними пристроями
  4. Визначте, про які інформаційні процеси йдеться:
  • ви пишете твір;
  • ви дивитеся кінофільм;
  • ви читаєте листа;
  • вранці вас будить будильник;
  • лікар визначає діагноз хворого.
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд22)
  1. Для чого людина зберігає повідомлення?
  2. Які носії повідомлень ви використовуєте?
  3. Хто і кому може передавати повідомлення?
  4. Для чого людина шукає повідомлення?
Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"