закрити
Шановні, користувачі!

29.01.2017 завершується термін безкоштовного (пробного)
доступу до матеріалів сайту. В результаті чого залишиться
отримання матеріалів лише за умовами підписки. Саме до цього
часу (29.01.2017) діє акційна ціна на матеріали, тому у Вас є
час придбати підписку за зниженими цінами.


--------
З повагою, Василь Цупа
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

3 клас Урок №17

frontpage “План дій. Поняття алгоритму.” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
1 година на тиждень >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №17. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати алгоритмічні структури;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Визнач, яке речення є спонукальним, яке -розповідним, а яке - питальним.

а) Ось і настали перші морозні дні.

б) Чи тепло тобі, дівчинко?

в) Бігом додому!

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися командувати і складати плани дій до різних ситуацій.

IV. Вивчення нового матеріалу

Послідовність команд, що дає змогу розв'язати певну задачу, називається алгоритмом.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Склади алгоритм приготування бутерброда із сиром.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Що таке алгоритм?

2. Чи важливий порядок запису команд в алгоритмі?

3. Де помилка в алгоритмі?

         1. Встав ключ у замок.

         2. Поверни.

         3. Відкрий двері.

         4. Зайди до квартири.

         5. Закрий двері.

         6. Поклади ключі на полицю.

ІХ. Домашнє завдання

 

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"


Залишити коментарій

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"