закрити
З 2017 року на сайті доступне завантаження матеріалів в двох напрямках:

  1. Безкоштовне завантаження матеріалів. Матеріали будуть доступні лише на 1 робочий тиждень відповідно до календарного планування, зі зміною робочого тижня матеріали будуть поступово безкоштовно відкриватись на сайті.
  2. Платне завантаження засобом підписки. (Якщо Ви раніше підтримували проект, то по Вашому зверненню будуть відкриті матеріали на суму раніше оплаченої підтримки) . Для тих хто не бажає обмежувати себе в завантаженні файлів може придбати річну (на 1 навчальний рік), або семестрову (на вибраний семестр) підписку де ви отримаєте логін та пароль до закритого сервера та зможете завантажити уроки без обмежень в умовах тарифу.

Читати детальніше
image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

3 клас Урок №19

frontpage “Пошук пропущених дій в знайомій послідовності” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
1 година на тиждень >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №19. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розріняти алгоритми з неправильнлю послідовністю команд;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Як називається програма для створення алгоритмів на комп’ютері з якою ми познайомились?
  2. Що таке сцена?
  3. Як називається виконавець в програмі Scratch?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми детально поговоримо про алгоритми, а саме неправильні алгоритми.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

  1. Подайте даний алгоритм словесним способом
  • Набрати повну банку води
  • Вилити в відро
  • Набрати повну банку води
  • Вилити в відро
  1. Подайте даний алгоритм за допомогою спеціальних символів (жестами)
  • Набрати повну банку води
  • Вилити в відро
  • Набрати повну банку води
  • Вилити в відро
  1. Подайте даний за графічно
  • Набрати повну банку води
  • Вилити в відро
  • Набрати повну банку води
  • Вилити в відро

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Хто може виконувати алгоритми?
  2. Чи всі виконавці можуть зрозуміти довільний алгоритм?
  3. Які існують способи подання алгоритмів?

ІХ. Домашнє завдання

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"


Залишити коментарій



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"