3 клас Урок №7

frontpage “Роль інформації в житті людини” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №7.

Роль інформації в житті людини

Цілі:

  • навчальна: визначити роль інформації в житті людини, як основної складової її існування;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Перевіримо, хто найкраще готовий до уроку та визначимо загальну готовність класу розгадавши декілька ребусів. Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд6)
  1. Які правила ви запам’ятали при роботі в інтернеті?
  2. Чому не можна встановлювати самостійно ніяких програм?
  3. Що таке вірус?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд22-23)

Робота з навчальною грою «Сходинки до інформатики – Куди податись вояк» Чи була інформація отримана при роботі з навчальною грою «Куди податись вояку … ? Чим саме?

  • корисна
  • актуальна
  • зрозуміла
  • повна
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд24)
  1. Що таке інформація?
  2. З якого моменту ми починаємо отримувати інформацію?
  3. Навіщо людям інформація?
  4. Якою повинна бути інформація?
Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"