image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

4 клас Урок №23

frontpage “Алгоритм з розгалуженням” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
- відповіді до робочого зошита
За підр. Коршунова О.В. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №23.Алгоритм з розгалуженням.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити визначати та будувати алгоритми з розгалуженням;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Наведи приклади висловлювань, що мають значення «істина».

2 . Наведи приклади висловлювань, що мають значення «хибне».

З. Назви номери висловлювань, що мають значення «істина».

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми познайомимось з алгоритмом в якому є вибір дії.

IV. Вивчення нового матеріалу

Лінійний алгоритм – це алгоритм у якому всі команди виконуюся послідовно

Розгалужений алгоритм – це алгоритм у якому присутнє питання на яке можна відповісти ТАК або НІ

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 54

(Робота з робочим зошитом)

VII. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

Придумай закінчення речення:

• Якщо йде дощ, то дорога...

• Якщо учень захворів, то в школу...

• Якщо настає Новий рік, то...

• Якщо тобі подарували комп’ютер, то...

• Якщо в кімнаті розкидано іграшки, то...

• Якщо двері до кімнати відчинені, то...

• Якщо Катруся стоїть зліва від Тетянки, то Тетянка...

• Якщо сестра старша за брата, то брат...

• Якщо Марічка живе далі від школи, ніж Ніна, то Ніна...

ІХ. Домашнє завдання

Виконати завдання 2 в зошиті на сторінці 55

 

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"