image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

4 клас Урок №3

frontpage “Доповнення власної карти мітками” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
1 година на тиждень >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №3.Доповнення власної карти мітками.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити вміти використовувати програму Google Earth, встановлювати мітки на карті та переглядати визначні світові місця в панорамному вигляді;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Google Earth

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Скільки планет в нашій сонячній системі?
  2. Яку назву має сайт де розміщені карти кожної країни?
  3. Яким чином виміряти відстань від однієї планети до іншої?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми здійснимо дивовижну подорож по нашій планеті. Подивимось як виглядає наша Україна, відвідаємо визначні світові місця та навчимося встановлювати власні мітки-цілі на карті.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Панорамне зображення – фотографія з кутом перегляду який перевищує 180 градусів.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

  1. Уявно через програму Google Earth підкорити Еверест.
  2. Переглянути що відбувається на Евересті завдяки панорамному зображенню та можливостям 3D
  3. Встановити мітку на Евересті – «Я підкорив Еверест»

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Про яку програму ви дізнались на уроці?
  2. Які можливості Google Earth?
  3. Чи можливо додавати мітки з зображеннями?
  4. Що таке панорама?

ІХ. Домашнє завдання

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"