image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

4 клас Урок №4

frontpage “Схеми та діаграми” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
1 година на тиждень >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.






Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №4. Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати діаграми та схеми на основі поданих даних;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Які можливості Google Earth?
  2. Чи можливо додавати мітки з зображеннями?
  3. Що таке панорама?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. На сьогоднішньому уроці ми будеме говорити про те яким чином можна подати текстову та числову інформацію.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Діаграма — (від грец.— зображення — малюнок, креслення) — графічне зображення, що наочно у вигляді певних фігур показує співвідношення між різними величинами, які порівнюються

Схема - це спрощене зображення, викладення чогось у загальних, основних рисах

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Складіть в зошиті схему цієї кімнати та графік теператури кімнати, якщо відомо, що:

  • Понеділок = +18
  • Вівторок = +19
  • Середа = +17
  • Четвер = +23
  • П’ятниця = +20
  • Субота = +22
  • Неділя = +22

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке діаграма?
  2. Навіщо люди використовують діаграми?
  3. Що таке схема?
  4. Навіщо людям схеми?

ІХ. Домашнє завдання

Створити умовний графік температури за місяць та створити схему власної кімнати

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"