4 клас Урок №23

frontpage “Створення та виконання алгоритмів” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №23.

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

Цілі:

  • навчальна: навчити створювати та виконувати алгоритми з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд6).
  1. Що таке цикл?
  2. Що таке розгалуження?
  3. Наведіть приклад циклу в природі?
  4. За допомогою якої команди в програмі Scratch можна розпочати створення циклу?

IV. Вивчення нового матеріалу

                   Демонстрація начальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд25-26)

Створи опрацьований проект. (Роздача інструкційних карток)

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд27)
  1. Блок якого кольору відповідає для задання питання та зчитування відповіді?
  2. За допомогою якої команди якого блоку можна перевірити правильність або хибність відповіді питання?
Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"