4 клас Урок №24

frontpage “Сортування та впорядкування об’єктів” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
1 година на тиждень >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №24. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити аналізувати дані, сортувати та впорядковувати об’єкти;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Блок якого кольору відповідає для задання питання та зчитування відповіді?
  2. За допомогою якої команди якого блоку можна перевірити правильність або хибність відповіді питання?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні перед створенням проекту ми спробуємо його розібрати на деталі та скласти.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Аналіз (від грец.— «розклад») — розкадання предмету пізнання на окремі частини

Сортування даних – це упорядкування певних елементів за якоюсь єдиною ознакою

Впорядкування – це складова сортування, яка відповідає за встановлення правильного порядку серед поданих елементів.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створити вивчений проект

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке аналіз?
  2. Що таке сортування?
  3. Що таке впорядкування?
  4. Навіщо виконувати аналіз, сортування та впорядкування?

ІХ. Домашнє завдання

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"