4 клас Урок №5

frontpage “Графічний редактор. Початок” Комплектація:
- презентації 4:3 та 16:9
- поширений та план-конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
>>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2017-2018 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.
Рекламне оголошення

План-конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №5.

Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.

Цілі:

  • навчальна: познайомити з графічним редактором OOO4Kids, навчити додавати фігури на аркуш, змінювати його колір, змінювати колір фону, зміна положення та обертання;
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: OOO4Kids

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Неодноразово працювати у своєму житті потрібно буде працювати з графічним редактором. Отож, розпочнемо сьогодні. Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2). А перевіримо наскільки ви готові до активної роботи на уроці за допомогою ребусів.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд6)
    • Що таке діаграма?
    • Навіщо люди використовують діаграми?
    • Що таке схема?
    • Навіщо людям схеми?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд31-32)
  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд33)
  1. Як називається програма для створення зображень з якою ми сьогодні знайомились?
  2. Яким чином намалювати фігуру – прямокутник?
  3. Як змінити колір фігури?
Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити"

{jcomments on}

Додати коментар



Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"