image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

5 клас Урок №1

frontpage “Поняття інформації. Повідомлення. Способи подання повідомлень” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.


Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №1.Поняття інформації. Повідомлення. Способи подання повідомлень.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти способи подання інформації;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Як ви розумієте поняття «інформація», «повідомлення»?

2. Які органи чуття має людина? Для чого вона використовує кожний з них?

3. Яка відмінність між звуком і літерою, між звуком і нотою, між числом і цифрою?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми познайомимось із інформацією та дізнаємось чому ж саме таку назву має наш предмет «інформатика»

IV. Вивчення нового матеріалу

Одне й теж саме повідомлення можна подати різними способами

Інформація - це відомості, нові знання, які одержує людина

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підбиття підсумків уроку

1. Що містять повідомлення?

2. Якими способами можна подавати повідомлення?

З. Як людина сприймає повідомлення?

4. Що таке інформація?

5. Чому для людини важлива інформація?

VIII. Домашнє завдання

Виконати завдання №12 в підручнику на сторінці 10

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"