image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

5 клас Урок №19

frontpage “Інструменти вільного малювання та опрацювання зображень” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
- Відповіді до робочого зошита
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.


Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №19.Інструменти вільного малювання та опрацювання зображень.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати малюнки за допомогою інструментів для вільного малювання;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Як використовуються ліва та права кнопки миші під час малювання?

2. Яке призначення додаткових панелей?

3. Опишіть послідовність дій при створенні відрізка прямої лінії.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми вивчимо нові інструменти та будемо створювати за допомогою їх малюнки.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 60

(Робота з робочим зошитом)

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створити малюнок відповідно зразку (демонстрування слайду)

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Яке призначення інструментів Олівець, Пензель, Розпилювач?
  2. Якої товщини можна намалювати лінії інструментами Олівець і Пензель?
  3. Чим відрізняється використання кольорів для Ластика від інш их інструментів малювання (Пензля, Олівця)?
  4. Чому при заливці фігури інколи зафарбовуються й інші області? Як виправити цю ситуацію?
  5. У яких випадках використовують інструмент Вибір кольорів? Як ним користуватися?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.3 та виконати в зошиті завдання 7-9

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"