image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

5 клас Урок №22

frontpage “Додавання текстових написів до графічних зображень” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
- Відповіді до робочого зошита
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2015-2016 н.р.


Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

a«___»__________ 20___ року

Урок №22. Додавання текстових написів до графічних зображень.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити додавати текст до млюнків;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1.Як ввести з клавіатури знак оклику? Слово з великої літери? Пропуск між словами? Як видалити неправильно введений символ?

2. Як використовуються маркери змінення розмірів об’єктів?

3. Які об’єкти діалогових вікон ви знаєте? Як їх використовувати?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми навчимося додавати текст до створених нами забражень

IV. Вивчення нового матеріалу

Символи текстового напису в графічному редакторі Paint мають такі властивості: шрифт, розмір, колір, накреслення

Шрифт (нім. schrift - письмо) визначає графічну форму символів,як почерк у людей

Розмір символів - це їх висота, вимірюється в спеціальних одиницях - пунктах.

Колір символів може набувати різних значень - жовтий, синій, зелений тощо.

Накреслення – визначає додаткові параметри: звичайний, жирний, курсив, підкреслений або їх поєднання

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 72

(Робота з робочим зошитом)

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Завдання 1

 

Завдання 2

 

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Які властивості мають символи в текстових написах? Яких значень вони можуть набувати?

2. Що таке формат? Які операції належать до форматування?

3. Який інструмент використовується для створення текстового напису?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.5 та підготуватись до практичної роботи. Виконати завдання 7 – 11

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"