image
На допомогу вчителю інформатики На сайті ви знайдете: презентації, конспекти, відеоматеріали, фізкультхвилинки, відповіді до робочого зошита та багато іншого.

5 клас Урок №3

frontpage “Комп’ютери та їх різновиди” Комплектація:
- презентація уроку
- конспект уроку
- відео фізкультхвилинка
За підр. Ривкінд Й.Я. (1 година) >>Дивитись планування<<
Нова програма. Актуально в 2016-2017 н.р.




Завантаження доступне в кінці статті!
Перед завантаженням ознайомтесь з правилами.

Конспект уроку

«___»__________ 20___ року

Урок №3.Комп’ютери та їх різновиди.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти різні типи комп’ютерів;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Для чого людина зберігає повідомлення?

2.Які носії повідомлень ви використовуєте?

З. Хто і кому може передавати повідомлення?

4. Для чого людина шукає повідомлення?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми поринемо в світ ком’ютерів та дізнаємось які ще є ПК окрім нам відомих.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Комп’ютер - це пристрій, який реалізує всі інформаційні процеси над даними.

Дані - це повідомлення, зафіксовані на певному носії та подані у виді, зручному для передавання й опрацювання людиною або пристроєм.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Що таке дані?

2. З яким інформаційним процесом пов’язано утворення даних?

З. Які пристрої використовуються для роботи з даними? Яке

призначення кожного з них?

4. Які інформаційні процеси реалізуються в кожному з відомих

вам пристроїв для роботи з даними?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 1.3

Для завантаження натисніть на зображення - "Завантажити безкоштовно"


Залишити коментарій



Підписка на отримання повідомлень при поновленні матеріалу на сайті

Ваше ім’я
Ваш Email:
email рассылки
Завдяки цим людям сайт розвивається:

Увага! Розміщення матеріалів на інших ресурсах заборонено політікою сайту та Законом України "Про автроські та суміжні права"